Wednesday, November 28, 2012

SAYA YANG TERLALU SIBUK (part 1)

*post yg aku x sempat nk update last sem.. ade lg upanya. ahahahha

Rasanya dah hampir 6 bulan dah dekat setengah tahun blog ini menyepi, tak gitu kawan2. Kekangan masa, itu adalah antara ayat yang wajar aku ungkapkan tatkala memikirkan masa depan semasa belajar di universiti. Di universiti, mana ada istilah CUTI, especially dalam menuntut ilmu, Chewah, pandai ja aku ni buat ayat. 

Kalau nak dikira, semester ini:
1. Banyak sangat aktiviti
2. Banyak sangat kerja yang bertimbun-timbun
3. Tanggungjawab tu sudah tentula banyak dik oi..
4. STUDY: itu yang aku x pasti sebab, penjam celik pejam celik.. ESOK EXAM DAH.. waaaa... 

AKu nk SHORTLISTkan antara aktiviti yang aku dah buat sepanjang 1 semester upps, setengah tahun aku x UPDATED blog ni.. meh sini.. kami nk cerita..

1. Aktiviti Pertama (HARI KETERAMPILAN MAHASISWA KOLEJ DATO' ONN, UKM  HAKERA)

nak kata orang penting tu, x la kot.. saya jenis yg LOW PROFILE, x main la nk berjawatan sgt, p dalam HAKERA ni, saya adala jugak kerjanya.. hahaha. Tengok gambar je la ye.. sepanjang HAKERA ni berlangsung.










No comments:

Post a Comment