Sunday, January 22, 2012

Tamat Semester 1 Tahun 2



Alhamdulilah. 
Tamat jua akhirnya perjuangan peperiksaan yang bagi aku sangat dan tersangat MENCABAR.
Nak cakap

- ye dah habis
- berakhir
- finally
- merdeka
- end

Perkara yang bermain di fikiran lepas habis je paper LAST.

1) Nak tdo puas-puas
2) Nak main game puas-puas
3) Nak makan puas-puas
4) Nak movie puas-puas
dan yang paling UTAMA
NAK BALIK UMAH CEPAT-CEPAT

--Sepanjang semester 1 2011/2012--
Fine la..
 sebenarnya tak nak cakap, tapi nak jugak. cam mana tu? ala.. cakap je la. kann..
Semester 1 ni, sememangnya banyak cabaran tak kirala dari segi fizikal ke, metal ke, hati ke, perasaan ke. 
yang penting itu adalah antara cabaran yang ADA.
Semester 1 ini, banyak mengajar aku erti sebuah persahabatan, erti kehidupan sebenar,  menilai sikap manusia, melihat perubahan manusia, dan mengajar aku menilai siapa diri aku sendiri.
Semester ini jauh berbeza dengan semester yang sudah2, bukan apa, semester ini MASA sangat2 singkat.

.Fine.
kite memang sibuk tapi aku faham mengapa kita sibuk.
kite memang tak cukup masa tapi aku mengapa aku tak cukup masa.
kite memang kurang ambil kisah tapi aku tahu mengapa aku tak nak ambik kisah
kite memang jarang bersama tapi aku tahu mengapa kita jarang bersama
kite memang dah BERUBAH tapi aku tak tahu MENGAPA KITA BERUBAH.

Tutup Lembaran Semester 1.
Harapan aku, masa cuti ini, masing2 rehatkan minda dan cuba renungkan apa yang telah kita lakukan semasa semester lepas, apa yang terkurang, apa yang terlebih, dan apa yang perlu kita baiki.
Next semester.
Aku ingin jadi orang yang lebih berguna.
lebih bersemangat
lebih kuat
lebih gigih berusaha
lebih matang fikiran
dan
lebih alert

itu sahaja.. 
-END-





No comments:

Post a Comment