Thursday, December 16, 2010

big Family 6 AB (Gurlzs Only)

Next aku mok knalkan gurl klas aku gk ( boh kecik ati kay)


tok namanya nozie, berbadan kecik n manis org nya. mun tak org nangga muka nya da iras2 korea sikit ( coz mata nya sepet). Nozie tok, merupakan NYDP MPP sekolah aku. kira org penting kat sekolh juak la. nya tok punya cita2 yg mok jd pengacara tv. p berdasarkan pa yg ku nampak dr segi penampilan n nya pun pengetahuan, ( anda boleh ke peringkat seterusnya)..hahaha.. Nozie adalh sahabat aku dr sekolah sampey kinek tok Insya hingga akhir hayat aku.. Zie, ktk ya nampk jak kuat p sebenarnya ktk ya pun x bpa juak, mun da masalh jgn tapok2, lak tang umah nangis sorg2 sampey lebur bantal. nozie tok nya sama cam sarol juak, suka glak nk g camping sampey org rumah pun nya x gago lak. p bila dah dekat2 nk g sambung blaja bok ku nangga nya renah sikit ( sikit jakla)hahaha... Kinek nya dah kat Uitm Melaka ambik bidang yg akan membawa nya ke arah yg berkaitan ngan media. mun dah sok Tv lak boh lupak ngn kamek kay.. mek sayang kitak zie.. lak mun da cuti kita balit sama n polh kek kay mak ar... mala jak x sempat ria...sedih ewh..
"aku ada kerna kau pun ada"...


tok namanya Nur Dayana, si kecil yang bersuara merdu..hihihi. nya tok pun AJK MPP JUAK (AH LONG).hahahah...Dyana tok jenis yg tetap pendirian mun nya madah A, A juak lah jawapnya..hahaha.. sapa yg tauk ya hope diam kay. Aku respect glak2 ngn nya, nya tabah, kuat.. aku masa 1st knl nya aku x tauk pun yg nya da masalah peribadi. p lpas aku dengar masalahnya, aku nangis, aku bersyukur sgt2. aku tauk walaupun nya nampak hepi dr luaran, ya politik semata-mata, sebenrnya dlm hatinya tersimpan kisah yg duka.. Na.. kamek sayang kitak na. kitak suka wat mek senyum, kamek tauk kitak mesti susah percaya ngn sapa2 gk kinek tok nak? p kamek tauk 1 hr kelak kitak mampu buktikan yg kitak boleh berdiri na.. na, anggaplah sgala yg berlaku ya ada hikmah d sebaliknya.. all the best na in ur stdy at Uitm....


Si jelita kat atas ya namanya Nurul Atiqah, mek org nunggahnya nurul jak..nya tok top stdent masa aku tingkatan 6 lok. bait, lemah lembut n sopan santun org nya..aku masa tingkatan 6 lok rapat glak dgn nya. segla masalah mek 2 kongsi bersama. aku akan sentiasa ada untuk jdi pemdengar setia kpd nya bila nya ada jak masalah. aku tauk aku gagal jadi sahabat yg baik tp kamek dah cb rul.. mun kitak berada di tempat kamek, berada di tgh2 antara kwn2, mesti ktk pun akan serba salah, so ( past is past).. Dlm klas nurul rajin tulis nota,  polh kerja rumah, nota nya pun kacak cam orgnya juak, rul kamek rindu bila kitak msg madah kamek sahabat kitak, bila kitak msg mdh kitak perlukan kwn, kitak kol kamek bila ada jak masalh. Tq rul.. sekurang-kurgnya kamek pernah jd org yg kitak pernah percaya. Rul masa kitak selalu x turun sekolh, kamek keseorangan sebenarnya, kamek kol n msg kitak, tanyak kenak? kamek bingung glak2.. kamek tauk kitak da masalah.. p knak x mok cta ngan kamek?, spt kata mek tdk ( past is past). Rul kamek minta maaf mun mek da wat salah ngan kitak. Kamek doakan kitak berjaya dunia dan akhirat..Kitak tetap kawan kamek yg kamek sayang. Semoga berjaya dalam pa juak yg kitak ambik kat  UNIMAS.


tok gk si kecik yg no 3... hahaha.. kecik2 nya tok, sound nya besar, kecik2 nya towk p nya pedas bila nya kelaka. anim tok, nya dlm klas nya sellu ngan aifaa, mun nya 2 berjln ku dapt nangga cam mak tgh jln ngan anak..hahaha.. nin dak nya, epa tinggi bah, nya rendah.. anim tok, mun nya x puas hati ngan org nya terus madah ngan org ya. nya x duli org ya terasa ka x.. p aku suka.. ada gaya bah..hahaha.. kat asrama, biak banyak takut mun nya bersuara.. maklumlah bdn kecik p sora besar. aku, nya n ayu selalu blit sama. mek 31 perjalanan bah..rindu juak ku ngan nya koh.. kinek tok nya dah sambung blaja wak kat Uitm samarahan..alhamdulilah...


yang tergisin-gisin kat lam gambr ya,boh tak org main2 nya ya Ketua klas aku..hahaha.. namanya aifaa..tinggi lampai org nya, manis n mun nya kelaka ngan kita soranya slow glak2.. p nak mun nya manas tak org nangga muka nya merah cam nak makan org.. sebagai ketua kelas nya jlnkn tugas dgn penuh hemah.. aifaa tok, masa belajar nya x boleh duduk tpi anim p pa kan daya pat mok d pisah..hahaha.. mun nya 2 ya dok sama. perey lah tetak.. da jak nak di tetak nya...hahaha..epa2...tok pun stdy kay Uitm juak.. pa.. all the best.. lurve u....


si putih kat gambr ya namanya Hamidah Bt ABD Kudus..ku nunggh nya midah.. bila nangga muka nya ingt ku ayt is " ko sik jahit gik ka hr tok" mok tauk pahal? bila midah duduk jak kat kerusi, kaki nya main peranan, cam org jait kain jak upa.. yalah is madah camya. midah tok, perwatakannya cam nembiak dikit, sikit2 mok tnyak mak nya lok sampey mok mintak sponser kain tabir nak dah lamak pun mintak izin.. p tak org jgn pandg nya sebelah mata, ya perwatakan dlm skolh jak. bila nya kua g jln, tak org nagga nya cam ms Cinderella..hahaha.. tok pun aku lost contact juak..

No comments:

Post a Comment