Wednesday, December 22, 2010

Pertemuan Awal Saat Aku Melangkah Ke Menara Gading


4 Julai 2010
kaki ini sudah berpijak ke BUMI UNIVERSITI
Tapak pilihan UKM
Kediaman Tercacat di surat tawaran ialah Kolej Dato' Onn ( KDO)

"hurm.. kedak nie ndak kah aku nak survive kat ranto org tok kah???"


Ting tong...ada post br sampei! juh sama bc nya.

Masa minggu orentasi, biak nak lam gambr yalah kumpulan aku.
Nama kumpulan mek org  "Harimau Perkasa",  kira kuat juak la semangat harimau dlm kump  aku tok.
Jap lok aku ingt blit nama sidak nya.
dr atas ya,  Daus, Tek Khim, Judin, Kak Jessie ( PC  kump), model (lupak dah), Naquib, anim n hanis.
bawah ya, Abg Ikhwan ( Felo Kanan), Kak Ain ( PC kump), si cute ( lpak nama juak),  aku n lastly Farah.
Toklah muka yg selalu dgn aku sepanjang orentasi terutama nak melibatkan  kumpulan2.hihihi..
Rindu saat kita  polh kata cheers..
saat kita main  doktor dengan  zombie.
ketika polah logo kumpulan,
semasa kita bermain  bersama ketika sukaneka..
Thanks u all, coz bg kerjasama n  sangat baik kat yana..



biak nak senyum2 ngan aku kat sebelah ya,
yalah org pertama yg kelaka dgn aku masa aku masok kolej
mek 2  sebilik.
namanya ka? eja namanya, 
nya tok biak Gombak, KL
Fuhh, boleh tahan biak tok, kitak org sik  nangga nya pun result STPM, boleh tahan. Aku gk rasa malu mok madh aku pun result. Masa MMP( Minggu Mesra Pelajar), aku selalu dgn nya. Aku sik knl org lain gk bah selain dr nya.. so aku ngan nya jak lah sepanjag MMP, bait g makan, g suro, g DECTAR n g cney2 la..
nya tok bait lak, aku untung dapt nya jd aku pun roomate. " kamek sayang ngan kitak ja"...hihihi..


hah.. sapa sangka dari 2 org jak, kamek 2 dah jadi 5 org.. 
p lekak ya 3 ya menghilang terus..
gambar tok diambik masa mek org latih menari
lagu apa mek org pun lom tauk.
1st ya kan main gk byk..
last....
hanya sapa yg ada jak la..
p org dlm gambar ya tetap kawan aku (eja, yuni, siti n miera getah)
byk2 nak kat gambr ya, aku merasa juak kehilangan Miera Getah..
cney tak pg? sik da anta berita pun??



Jeng jeng jeng.. cak!
ha.. tok jak la yg gk tinggal
ada 4 org jak dr 8 org..
Sedih juak masa ya, p mek org polh juak.
yg ada tinggal aku,eja, bie n azzah.
kacak x bj mek org?
hahaha.. yalah namanya SENI!
Mek org teruskan juak persembahan,
 mok tauk x mek org mbak lagu pa??
NOBODY!!
dahla aku tok sik kalak2 menari, pandey menari indah...
hahahaha....

* p nak sapa sangka mek org 4 terus rapat sampey kinek tok walaupun mulanya sik berapa rapat..
mun mok tauk cerita selanjutnya... 
kelak kamek cita gk...hihihi...

No comments:

Post a Comment