Thursday, December 16, 2010

big Family 6 AB (Boys Only)

aku rasa sepanjang 7 tahun aku kat openg, kenangan terbaik ialah masa aku di tingkatan 6 lok..hahahaa.. best aie..

1st aku mok kenalkan dak nembiak kelas aku lok kay...
hahahaha...ada 18 org calon, mok ikut ranking ka pa o?? susah juak takut ada nak kecik ati ngn aku lak...xpa2... sapa2 yg dolok xpenting, yg penting tak org semua kawan2 aku..


ape senyum2?? ada hutang ka?? hihihi...
tok mun tak org mok tauk, nya lah big brother klas aku.. namanya ka? Pzany @ nama penuhnya hafizani akhbar bin Jemi( mun salah maap kay). Nya tok tere gilak2 speaking english, nya pun MUET pernah dapat Band 4.. hebat nak?? (drpd kmk org nak lain tok)..dalam kelas? nya tok, jenis yg suka glak mok polah lawak.. aku pun kadang sa mok tetak jak nangga nya molah lawak..kakya, sigek gk, pzany tok nya ada keistemewaan tersendiri, nya tok penulis gna tangan kerek.. mun tak org nangga nya nulis bok tak org paham.. kakya, nya tok pun ahli MPP ( Majlis Perwakilan Pelajar) kira org kuat kat sekolah aku la...hahaha.. zani tok, tak org boh pandang nya sebelah mata, nya pun jenis yg jiwang juak(ayat cinta main)....hahahaha... aku mok ucap TAHNIAH kat nya coz pat dapat result yg TERBAIK dalam STPM2009 n Terbaik dalam Pengajian Am coz nya sorg jak yg dpat A dalam STPM 2009 ya.. I proud of u...Kinek nya dah kat UNIMAS..so all the best our journey still long... so all the best...


hepi ye ye..hepi hepi  ye ye ye.. kami pilih pengakap saja, siang jadi kenangan malam jadi impian, cintaku semakin mendalam ( lagu pengakap).. Bukan saja2 jak ku mbak lagu ya, ada maksudnya yg tersendiri.. sapa yg tauk ya, polah2 jak x tauk kay.. Aku engkah lagu ya sinonim dgn jiwa kawan ku nk kat dalm gambar ya. Namanya sharol, statusnya dah berpunya n belum da cahaya mata gk kay..hihihii.. Tok la kepala murid di sekolah( apahal kuar ayat indon indah gk) Nya tok YDP MPP mek org, Org kuat sekolah juakla, terutama dlm bidang bola sepak ( pa ku x ingt sapa ka idola nya). P yg pasti nya peminta MU( Manchester United).. so sapa2 yg mint MU bolh join the club. Sharol tok, jenis lelaki yg jaga penampilan, jaga muka ( paling penting) pasya jg bdn( takut boroi) hahahaha... P nya tetap macho, mun gk nembiak skolah aku, mun dikira undi( agak laku juak la dipasaran nya tok). Kat dlm klas nya selalu ngn geng nya(zani,is n elmi) cney2 pg mesti berempat.. Dalam kelas nya tok tere PA juak, luas pengetahuan Sharol tok. Mun tak org bekerja dgn nya gk la best, nya x suka nk ngarah org so semua kerja nya boleh lakukan( dengan bantuan kwn2 yg memahami). Nya tok ketua kelana juak( pengakap kelana kat sekolah aku).kakya nya tok jenis yg suka camping n pg tempat2 perkhemahan. Kira nya tok jns yg suka outdoor aktiviti la. Dolok, aku pernah juak manas ngan nya, p kakya aku ok blit. lam kelas aku da nembiak pompuan nama noxie n dyana , nya 2 slalu nunggh nya mawas( motif aku x tauk).. so sampey nektok aku terpatih nunggah nya mawas. kinek tok nya ngah stdy kat UiTm Shah Alam..So all the Best 2 u my frens..


sapa bilang lelaki melayu x menawan x menarik hati tiada memikat( lagu jamal abdillah). Maaf ye pak polisi..hihii... nak kat gambr atas ya Iskandar bin Ali @ ish.. nya tok x bpa pandey lak mok nyebut "h" n "s"..
Dolok masa kat sekolah nya tok pegang jawatan Pengerusi PKBM ( Persatuan Kadet bersatu Malaysia) kinek tok dah jdi Polis ( jauh da jak melintang). Kakya nya jadi Ketua Ajk Displin MPP ( ya muka nya gaok lak ya). nya tok tere juak dikir barat, mun x xkan sekolah aku jadi wakil KCH g Mukah pertandingn Dikir Barat. Is tok nya da pengaruh yg besar. Dolok masa nya pegang jawatan Displin ya, susah kita mok nagga biak mok berolah. Mok tauk pa sebb nya, sebab ketua nya dah jd Ketua Ajk Displin. hahahhaa.Dalam kelas mun masa Mdm Bong selalu jak nya mok muji2 cikgu bong, muka cikgu kacak la, kin slim la..(tujuan nya malas mok nengar mdm bong ngajar).. Nya tok, gaok2 p nak, nya tok pun jnis yg romantik juak koh.. kakya nya suka mok nginang "ank penyu".. Tahniah is, aku tauk ko dah berjaya n masa tok pun ko dah mbik PJJ nk? Aku bangga ngan ko..


si hensem kat gmbr atas ya namanya elmy. nama bena nya Helmi Roslan, p mek org selalu munggh nya emy olan. nya towk jenis yg sederhana sikit, x berkaol glak cam nk 3 org kat atas ya. Nya tok, aku x byk la nk cita coz aku x bpa rapat lak ngan nya masa kat sekolah lok. gkpun nya tok tang x mok kaka lak ngn ompuan. Emy tok nya dok sebelah zani. nya 2 tok kawan bait start dr f.4 sampey kinek tok.. ku doa persahabatan sidak 4 tok akan kekal sampey bila2. Kinek tok emy dah jadi polis, sama cam is juak. so nya pun dah da haluan nya pun.. so wish u all the best my frens. ewh lupak tewk,emy pun AJK MPP juak..p yg ku suka nangga bila nya pakei kasut sukan warna oren..hahaha lain dr yg lain.


namanya abdul aziz, mek org nunggah nya aziz, nya tok tere bab teknikal, kira mun tgal PA system, kita serah ngan nya jak la.. hihihi.. nya tok pun AJK MPP juak, kira mun da pa2 majlis, mek org akn perlu nya la. nya tok, x byk kaka lak lam kelas, diam sikt n lurus sikit org nya. nya sik kesah org anok nya dr belakang. p kadg2 aku kesian wak ngn nya.. aziz.. cney ko kinek tok?? menghilang tanpa berita??


hah.. tok pun sorg gk geng pengakap... nang x ala2 ngn pengakap nya.. dolok nya da suka ngan biak kelas kau ( sik mok ku madh sapa) hahaha..nya pun x bpa berbunyi lak kat lam kelas. nya jadi penolong ketua tingkatan masa tingkatan 6 lok. p nak lam kelas aku dak miak tok kadang2 ( nyaman gk kaka ngan batu).. hihiihi...  kinek towk nya pun aku sik tauk kat cney..hahahaha..


hah!! tok juak watak utama dalam keluarga 6AB... mun tak org mok tauk bila sebut jak nama nya tok, 1 kelas mesti mention sigek word jak.. hahaha, mok tauk pa? "penidor". yazid tok, dr start buka skolah sampey hbs nya still juak penidur, sampey aku pernah polh jadual  target supaya nya x tdo lam kelas.so masa ya jak la nya da peningkatan, p kakya sambunglah agik nya pun tabiat. jid aku minta maaf coz aku sik berjaya tolong ko untuk lulus STPM.. aku pun masa ya tgh tension juak ngn stdy.. maafkan aku jid..


tok namanya saufi, nya tok xbyk lak invove lam klas.. aku pun x byk juak mok d kelaka tgal nya... nya pun aku dah lost contact..


hah.. tok wan namanya. lam kelas nya tok berkawan rapat ngn saufi, nya pun x bpa byk kaka dlm klas. nya tok BBoy, dolok pun nya n kwn2 nya pernh polh show kat sekolh. aku x bpa byk lak mok cta tgal nya..yg pasti nya tok bait juak ngn aku...

twinkle twinkle little star.. hihih, aku berlagu ya bukan saj2 jak, aku mok mdah tgal miak dlm gambr ya..(biak ka nya). namanya Helmie juak, p mek org lam klas da 2 nama so mek org nunggah nya twinkle..hihih.. nya tok selalu x hadir sekolh, dlm seminggu mun x 1 hr, 2 hr nya akn x hadir. pernah dolok mek org sisihkan nya sebab mek org mok nya berubah bah.. mek org mok yg terbaik tok nya.. p sian, nya xmok dgr.. so, terpulng padanya pun lah gk..hurm... pa ndak ka d polh nya kinek tok ka??

No comments:

Post a Comment