Wednesday, April 13, 2011

Exam week Part 2 ( esok dah nak mula )


Minggu peperiksaan, boleh la pulak aku ni menulis, mengarang cerita di blog, tp kalau bukan minggu peperiksaan, apsal tak leh ea?? agak compius disitu. Gambar pokok, yang aku letak kat atas tu, bukan sekadar hiasan ye, sebenarnya esok aku akan menghadapi exam yang bersangkut paut dengan pokok, tapi dengan istilah pohon. Pokok yang ada kat atas tu, ade dahan, daun dan jugak akarnya, tapi dalam hal ini, aku cuma akan mengambil dahan-dahanya sahaja. nak tahu.. tengok same tak dengan rajah yang bakal aku jumpa masa peperiksaan esok.. 

p/s kalau nk hasil yang sama dengan yang di atas terbalik kan ya. Nanti akan jumpela hasilnya...


Gambar yang aku tunjukkan ini, namanya RAJAH POHON, inilah perkaitan antara gambr pokok di atas dengan peperiksaan yang akan aku hadapi esok hari. ...



No comments:

Post a Comment