Monday, April 11, 2011

Part 1 Exam Week (payahya nak fokus)..



Semakin hari debaran nak ambik exam makin terasa, tapi apsal aku x leh nk FOKUS nie???
Aku dah siap susun dan kumpul segala nota yang akan aku jadikan sebagai bekalan aku untuk berperang masa jawab exam nanti ( pergh.. ayat memang sgt2 patriotik), tapi kenapa aku tak bersemangat nie?

Masa2 camnie, aku tetiba rasa yg aku sebenarnya BELUM BERSEDIA.. arghh. apsal leh pikir ke situ lak kan...aku nak atau tak, aku dah dalam EXAM WEEK kot... xleh2.. aku mesti jugak STUDY.

TAPI....

1) aku nak stdy ape ea?
2) mcmne aku nak stdy ea?
3) boleh ke aku nak FOKUS?

ARGHH..... DuNiawi je EXAM NIE.... ( ayat nak sedapkan hati je ni)

YANG SEBENABENANYA... (ayat lewah siket)



AKU X SABAR NAK BALIK RUMAH SEBENARNYA....

Oleh hal yang demikian..

1) Kuatkan semangat untuk stdy
2) Kuatkan azam untuk habiskan EXAM
3) Kuatkan mengatakan AKU NAK BALIK UMAH


No comments:

Post a Comment