Friday, April 22, 2011

Exam week Part 6 ( Lupakan Si Wajah tebal)



Teknologi Maklumat Untuk Sains Sosial. 

Aku x paham kenapa aku mesti ambik Krusus ni, padahal aku ambik Pengajian Bahasa.
Apakah kaitannya?
Dahla die punye KETEBALAN tu, mengalahkan 4 buah buku Harry Potter
tapi tahap TARIKAN die nak suruh aku membaca TAK dapat nak mengalahkan 
NOVEL CINTA PERTAMA.
eH..dah lari daripada topik perbincangan ni.

Hari ni, paper ke-4 aku untuk semester ni, aku x tahu la kenapa malang sangat la nasib aku minggu nie.
Hari tu paper MOrph.. sekarang ICT lak.
Dah nasib badan terima je la.
Aku harap sangat2 aku punya carry mark tu boleh la tolong siket2.

Paper kali ni, entah ape benda yang pelik namanya,
database, mother board, ultility program, storage, firewall, device dsbg...
benda2 nie semua, bukan permainan aku la.
Kalau fon. alofon, morfem, sintaksis, sonoran, diakritik, ha... itu baru permainan aku.

Apa yang pasti benda2 tu... 
(database, mother board, ultility program, storage, firewall, device dsb)
BUKAN MAKANAN AKU

Sies, aku x puas hati dengan EXAM kali ni,
Aku ni bukanlah orang yang jenis yang pandai tembak.
Pandai TEMBAK pon x kan tepat kot.
Dah tu, exam ICT tadi, 80 soklan, semuanya OBJEKTIF
mana x aku buat OBJECTION!!!

aku x reti la nak jawab soklan yang aku sendiri x pasti jawpannya yg mane 1.
dahla aku x phm sgt bhs tu.

bak kata ucop wilca " itulah pentingnya ENGLISH EDUCATION"

80 soklan, aku jawab dengan dengan keadaan 
(mengantuk + tak paham + lapar = aku x leh jwp)

BYE.. BYE.. WAJAH TEBAL..


No comments:

Post a Comment