Wednesday, April 20, 2011

Exam week Part 5 ( paper yg hareeeem)


hari ni exam ke 3 bg semester 2 bg sesi 2010/2011
paper yang macam hareeeeem ni namanya :
MORFOLOGI BAHASA MELYU

punyela aku susah2 stdy
maksid, morf, morfem, fonem, penentuan morfem, jenis2 morfem, dan banyak lagi yang sewatu dengannya.

Exam yang bermula pada jam 12.00 p.m - 2.00 p.m
lame kot 2 jam.

aku semangat nak ambil exam,
aku berkemas awal,
naik bas awal,
tiba kat sana awal,

dan segala-galanya aku lakukan AWAL..

TAPI

Melangkah je kaki aku ni kat dalam dewan yang di akronimkan dengn DAM dan di kenali sebagai
KTAM, tetiba aku terasa kepala aku semakin pening.
aku sampai je kat meja peperiksaan, PDOT terus tnye aku...
ok.. fine, semua yang aku stdy, sepatah 2 ja yg keluar.. masalahnya, bkn hnya aku seorang malah 1 kelas
tak menjangkakan bnda tu keluar.
Aku dah mula
MERISAUKAN MASA DEPAN MORFOLOGI AKU
mana tak nya.. aku dah stdy dengan sepenuh hati walaupon agak last minute, p aku dh buat yg terbaik la...

TAPI
aku tak boleh nk jawap apa...
aku cuma leh jawap bahagian A sahaja.
cuba korang teka, exam aku tadi bp peratus?

60% wei...

aku keluar dewan awal 15 minit, 
aku dah x sanggup melihat kertas soklan yang aku rasakan
makin ku tenung makin ku rasa nak meraung...
aku keluar terus ambik phone n kol bapak aku
aku nangis wei......
aku x buat yang terbaik utk paper ni.
aku x dapat....
paper morfologi ini memang agak SUSAH...
eh tak... tak... tak..
PALING SUSAH.....
MACAM HAREEEEEEMMMMMMMM...........

1 comment:

  1. yana . DAM bukan akronim utk ktam , kite tak pnah exam kat dam ag ye syggg

    ReplyDelete