Monday, April 25, 2011

Exam Week Part 6 ( Kerisauan semakin mengurang)


Dalam minggu2 exam ni,
ada masa kita akan merasakan tahap kerisauan yang AMAT TINGGI
tetapi,
pada tarikh 25.04.2011,
tarikh dimana aku akan berjuang untuk krusus WAJIB UNIVERSITI iaitu
HUBUNGAN ETNIK.



Setelah seharian aku menelaah bersama rumate kesayangan iaitu
 ARNIZA @ eja
akhirnya pengorbanan dan usaha gigih yang dilakukan oleh KAMI pada last minit memberi
FEEDBACK YANG POSITIF.

aku x paham kenapa aku mesti pinjam ayat kawan aku tu...
mungkin sinonim dengan situasi aku kot..
apa2 pon, aku semakin menghampiri tarikh keramat
29.04.2011.

Tarikh dimana segalanya akan ditinggalkan dalam tempoh 4 bulan.
Tarikh dimana aku akan berada dekat dengan keluarga
Tarikh dimana aku akan mengalami pengalaman yang baru
DAN
Tarikh dimana aku akan OFF SEBENTAR BERMUKABUKU..

Chayok2!!!!! untuk Last paper 28.04.2011!
FONOLOGI MENANTI!
sebelum kembali ke BUMI KENYALANG!

No comments:

Post a Comment